Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Ο.Σ.Ε.:ετσι γινεται η λεηλασια του και ετοιμαζεται τι ξεπουλημα του....ΛΙΓΟ ΤΣΙΠΑ ΡΕΕΕΕ!!!!

Εγκατάλειψη πανάκριβης κρατικής περιουσίας στο Μηχανοστάσιο ΟΣΕ στην Καλαμάτα

www.arcadiaportal.gr
Μηχανοστάσιο Καλαμάτας 17-1-11 (11)Μηχανοστάσιο Καλαμάτας 17-1-11 (16)Μηχανοστάσιο Καλαμάτας 17-1-11 (21)Μηχανοστάσιο Καλαμάτας 17-1-11 (24)Μηχανοστάσιο Καλαμάτας 17-1-11 (32)Μηχανοστάσιο Καλαμάτας 17-1-11 (80)Μηχανοστάσιο Καλαμάτας 17-1-11 (85)

Το κείμενο αυτό καθώς και οι φωτογραφίες (και πολλές άλλες ακόμη) κάνουν εδώ και δύο μέρες το γύρο της Ευρώπης δείχνοντας την κατάντια του Ελληνικού Κράτους που εν μέσω κρίσης, απλά "πετάει" πανάκριβη δημόσια περιουσία στα σκουπίδια, προκαλώντας έτσι το χλευασμό της χώρας μας από όλους τους φιλοσιδηροδρομικούς και τεχνοκρατικούς κύκλους του εξωτερικού. Έγινε εξώφυλλο στο Γερμανικό εβδομαδιαίο περιοδικό "RAIL BUSINESS" που τυγχάνει ευρύτατης αναγνωσιμότητας σε όλες τις Γερμανόφωνες Χώρες.

 
Φωτογραφικό υλικό από τον Elias Davis 

Οι παραπάνω φωτογραφίες δημοσιεύθηκαν στο πανελλήνιο φιλοσιδηροδρομικό forum AMNIZIA και κάνουν το γύρο της Ελλάδας και της Ευρώπης σε όλα τα φιλοσιδηροδρομικά site, forum, blog και ειδησεογραφικά portal σε Γερμανία, Αυστρία, Αγγλία, Ελβετία, Γαλλία,Βέλγιο προκαλώντας τη διεθνή κατακραυγή για το αίσχος και το έγκλημα που συντελείται στον Πελοποννησιακό Σιδηρόδρομο.
Εκτός από την (προσφάτως) ριζικά ανακαινισμένη με 80 εκατ. Euro σιδηροδρομική γραμμή Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας, εγκαταλείπεται στην τύχη του καινούργιο και πανάκριβο τροχαίο υλικό (μηχανές, βαγόνια, αυτοκινητάμαξες) καθώς και υποδομές, εγκαταστάσεις και μηχανήματα που απέκτησε το Μηχανοστάσιο τα τελευταία δύο χρόνια και δεν λειτούργησαν ποτέ!!!
Αναλυτικότερα:
- Από τις 12 πανάκριβες, ολοκαίνουργιες υπερσύγχρονες αυτοκινητάμαξες RAILBUS που αγοράστηκαν το 2004, οι 7 αν και σε λειτουργική κατάσταση, βρίσκονται εγκαταλειμμένες στις γραμμές του Μηχανοστασίου το οποίο κλείνει σε λίγες μέρες, αφήνοντάς τις στο έλεος των παράνομων πλανόδιων συλλεκτών μετάλλου για scrap.
Οι υπόλοιπες 5 κυκλοφορούν στην περιοχή της Πάτρας και του Πύργου (χωρίς καμιά συντήρηση και τεχνική υποστήριξη αφού όλη η τεχνογνωσία και το εξειδικευμένο προσωπικό της Καλαμάτας παύει να υφίσταται σε λίγες μέρες) και είναι θέμα λίγων εβδομάδων η ακινητοποίησή τους λόγω έλλειψης στοιχειώδους συντήρησης.
- Εγκαταλειμμένες, με τα χορτάρια να θεριεύουν δίπλα τους, βρίσκονται επίσης 10 σύγχρονες κλιματιζόμενες τρίδυμες αυτοκινητάμαξες τύπου ΜΑΝ-4 INTERCITY και 6 δίδυμες αυτοκινητάμαξες τύπου ΜΑΝ-1, οι οποίες βρίσκονται σε άριστη λειτουργική κατάσταση και μέχρι πριν λίγο καιρό ταξίδευαν αδιάκοπα στις γραμμές τις Πελοποννήσου.
- Μαζί με αυτά βρίσκονται εγκαταλειμμένα αλλά σε λειτουργική κατάσταση δηζελομηχανές, επιβατικά και εμπορικά βαγόνια, μουσειακοί συρμοί, βοηθητικά μηχανήματα, ανταλλακτικά και όλ' αυτά σε ένα πολύ μεγάλο χώρο, χωρίς πλήρη περίφραξη, αδύνατον να φυλαχθεί επαρκώς.
Με το κλείσιμο του Μηχανοστασίου σε λίγες μέρες, είναι βέβαιο πως η πανάκριβη αυτή κρατική περιουσία θα υποστεί λεηλασίες και βανδαλισμούς, ενώ οι παράνομοι έμποροι μετάλλου για scrap καιροφυλακτούν και παράλληλα η ενδεχόμενη μελλοντική επαναδραστηριοποίησή τους, λόγω των καταστροφών θα είναι πρακτικά αδύνατη.
Εκτός του τροχαίου υλικού, πανάκριβες και ολοκαίνουργιες εγκαταστάσεις εγκαταλείπονται χωρίς να έχουν καν λειτουργήσει:
- Το σύγχρονο αυτόματο πλυντήριο και η υποδαπέδια πλύση οχημάτων (κατασκευάστηκαν το 2007. δεν λειτούργησαν ποτέ)
- Το κτήριο αποθήκευσης άμμου (κατασκευή του 2007)
- Το κτήριο του υποδαπέδιου τόρνου και το αντίστοιχο μηχάνημα, η καινούργια ηλεκτρονική ζυγαριά οχημάτων, οι νέοι λάκκοι επιθεώρησης, γερανοί ανύψωσης οχημάτων και όλος ο εξοπλισμός εγκαταλείπεται έτσι απλά, χωρίς καμιά ντροπή.

Η τεράστια έκταση όπισθεν του Μηχανοστασίου που απαλλοτριώθηκε από τον ΟΣΕ για να γίνουν τα έργα επέκτασης μένει αναξιοποίητη και αυτή.
Η καταστροφή της Δημόσιας Περιουσίας δεν φαίνεται να συγκινεί κανέναν, ούτε καν τους τοπικούς άρχοντες που θα ενδιαφερθούν μόνο όταν σύντομα ο χώρος θα γίνει άντρο άστεγων, παράνομων και τοξικομανών και θα ενοχληθούν οι περίοικοι...

Το κλείσιμο του Πελοποννησιακού Σιδηροδρόμου με μαφιόζικο τρόπο εκ μέρους του Υπουργείου, κατασυκοφαντώντας επί χρόνια τους εργαζόμενους με τη βοήθεια αρκετών ΜΜΕ, χρησιμοποιώντας πλασματικά και ψευδέστατα στοιχεία περί κόστους λειτουργίας, πληροτήτων αμαξοστοιχιών και εισπράξεων και με τη σφραγίδα τυχάρπαστων Εταιριών Συμβούλων που ουδεμία σχέση είχαν με τη Συγκοινωνιολογία, είναι γεγονός και έγινε με την τακτική του "ώριμου φρούτου" μετά από πολυετείς προσπάθειες απαξίωσης και εκδίωξης των επιβατών με πολλούς τρόπους. Και το όφελος της εξουδετέρωσής του, θα καρπωθούν τώρα οι ανταγωνιστές του, οι ιδιωτικές μεταφορικές εταιρίες και οι ιδιωτικοί αυτοκινητόδρομοι...

Το κείμενο αυτό καθώς και οι φωτογραφίες (και πολλές άλλες ακόμη) κάνουν εδώ και δύο μέρες το γύρο της Ευρώπης δείχνοντας την κατάντια του Ελληνικού Κράτους που εν μέσω κρίσης, απλά "πετάει" πανάκριβη δημόσια περιουσία στα σκουπίδια, προκαλώντας έτσι το χλευασμό της χώρας μας από όλους τους φιλοσιδηροδρομικούς και τεχνοκρατικούς κύκλους του εξωτερικού. Έγινε εξώφυλλο στο Γερμανικό εβδομαδιαίο περιοδικό "RAIL BUSINESS" που τυγχάνει ευρύτατης αναγνωσιμότητας σε όλες τις Γερμανόφωνες Χώρες.

 

Φωτογραφικό υλικό από τον Elias Davis

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου