Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

ΜΕ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ...ΟΤΕ ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΡΕΕΕΕ!!

 Εργασιακό σοκ στον ΟΤΕ 
Κυλιόμενες βάρδιες, κατάργηση bonus και λιγότερες υπερωρίες, προβλέπει το σχέδιο του ΟΤΕ για την βιωσιμότητα της εταιρείας. Ψαλίδι και στα επιδόματα με στόχο τη δραστική μείωση του εργασιακού κόστους. Αναμένεται θύελλα αντιδράσεων 


 Σκληρά μέτρα για τη μείωση του λειτουργικού κόστους θα πάρει ο ΟΤΕ, με στόχο να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα της εταιρείας. Στόχος η εξοικονόμηση 32 εκατομμυρίων ευρώ. Σύμφωνα, με ανακοίνωση του οργανισμού, πολλά από τα μέτρα αφορούν στο σύνολο των εργαζόμενων και άλλα σε συγκεκριμένες κατηγορίες. 
Συγκεκριμένα προβλέπεται

 *Θέσπιση εβδομαδιαίου ωραρίου εργασίας στον ΟΤΕ αντίστοιχο με αυτό που ισχύει στον ιδιωτικό τομέα, δηλαδή 40 ώρες την εβδομάδα, από 1η Μαΐου 2011.
 *Μείωση κατά 15% των εξόδων κίνησης που λαμβάνουν οι προϊστάμενοι όλων των βαθμίδων, πέραν των προβλεπομένων με συλλογική σύμβαση εργασίας, από 1η Μαρτίου 2011. 
*Μείωση της υπερωριακής απασχόλησης στο ελάχιστο δυνατό, από 1η Μαρτίου 2011, με την: -Καθιέρωση, σε όποιους τομείς είναι αναγκαίο, κυλιόμενων βαρδιών, για την πληρέστερη εξυπηρέτηση των πελατών του OTE, -Χορήγηση της προβλεπόμενης -από την εργατική νομοθεσία- αμοιβής για εργασία Κυριακές και αργίες, δηλαδή με προσαύξηση +75% και μια μέρα ρεπό για 8ωρη εργασία αντί προσαύξησης +175% για 5ωρη εργασία, όπως εφαρμόζεται μέχρι σήμερα στον ΟΤΕ, -Πραγματοποίηση της προθέρμανσης και συντήρησης υπηρεσιακών οχημάτων εντός του ωραρίου. *Κατάργηση των λεωφορείων που η εταιρεία διαθέτει οικιοθελώς για να μεταφέρουν το προσωπικό που εργάζεται στο διοικητικό μέγαρο του ΟΤΕ στο Μαρούσι με αναπροσαρμογή των οδοιπορικών κατοικίας, από 1η Μαΐου του 2011. Διατηρούνται τα λεωφορεία μεταφοράς προσωπικού προς την Πάρνηθα -όπου βρίσκεται το Κέντρο Logistics / αποθήκες ΟΤΕ- καθώς και το λεωφορείο μεταφοράς προσωπικού μεταξύ Διοικητικού Μεγάρου και σταθμού ΗΣΑΠ Νερατζιώτισσα με αυξημένη συχνότητα δρομολογίων. 
*Κατάργηση του επιδόματος οδήγησης υπηρεσιακού αυτοκινήτου από 1η Μαρτίου 2011.
 *Μείωση του εφάπαξ bonus που χορηγείται κάθε χρόνο για την είσπραξη επισφαλών απαιτήσεων. *Μείωση του επιδόματος ισολογισμού που χορηγείται σε ετήσια βάση. Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη ανακοίνωση, τα μέτρα αυτά είναι επιβεβλημένα, με δεδομένα τις δύσκολες συνθήκες της αγοράς και τα οικονομικά αποτελέσματα του 2010, λόγω της οικονομικής κρίσης, αλλά και προκειμένου η εταιρεία να αντιμετωπίσει τον εντονότατο ανταγωνισμό και τις ρυθμιστικές προκλήσεις, να συγκρατήσει την πτωτική πορεία των εσόδων, να επενδύσει στη συνολική εμπειρία του πελάτη και επενδύσει σε δίκτυα νέας γενιάς και νέες τεχνολογίες.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου