Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Δηλώνει ροκ και μας δείχνει τα ...απόκρυφα tatoo της...Ποια Ελληνίδα celebrity;;


Eίναι ροκ. Και μας δείχνει τα τατουάζ της.....

Με τα τατουάζ να κυριαρχούν η Πηνελόπη Αναστασοπούλου φωτογραφήθηκε για το περιοδικόInked.
Διάβασε τι είπε για τα τατουάζ, την εμπειρία της στο Dancing On Ice και για τον παράγοντα τύχη.
Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου έχοντας αφήσει στην άκρη τα παγοπέδιλά της παίρνει την ηλεκτρική κιθάρα και φωτογραφίζεται με τα τατουάζ της.



Τα τατουάζ που έχει "χτυπήσει" η Πηνελόπη πάνω της (11 στο σύνολο) συμβολίζουν στιγμές που την έχουν σημαδέψει στη ζωή της. Μάλιστα, το πρώτο της τατουάζ το έκρυψε από οτυς γονείς της για πέντε χρόνια! "Τα tattoos συµβολίζουν κάτι πολύ σηµαντικό που γίνεται στη ζωή µου, κάτι που θέλω να θυµάµαι για πάντα. Το πρώτο µου, για παράδειγµα, το “χτύπησα” τη µέρα που έκλεινα τα 18, στις 18 Ιουλίου 1995, στον Jimmy, στην Πλάκα.

∆εν έπρεπε να το δουν οι δικοί µου. ∆εν γούσταραν τη φάση των tattoos, τι ακριβώς σήµαιναν για µένα κι επειδή δεν ήθελα να τους στεναχωρήσω, το έκρυβα για πέντε χρόνια µ’ ένα δαχτυλίδι, για να µην φαίνεται.
Είναι το µικρό tribal που έχω στο δάχτυλο του χεριού µου και το έκανα σε µια πολύ ιδιαίτερη περίσταση, που σήµαινε πράγµατα για µένα: την ενηλικίωση, την απελευθέρωση, αλλά και τα συναισθήµατά µου για ένα συγκεκριµένο άνθρωπο. Είχαµε κάνει το ίδιο tattoo µε το τότε αγόρι µου και ήταν κάτι που µας έδενε".



Όσο για την εμπειρία της στο Dancing On Ice η Πηνελόπη απάντησε: "Στο Dancing µπήκα κατ’ αρχήν για να µάθω πατινάζ και δεύτερον επειδή γούσταρα. Το πατινάζ θέλει αφοσίωση. ∆οκίµασε να βάλεις απλά τα πατίνια και να τσουλήσεις. ∆εν φαντάζεσαι πόσο δύσκολο είναι. Βάζω στοίχηµα ότι την πρώτη φορά ούτε τρία µέτρα δεν θα καταφέρεις να µείνεις όρθιος".




Η Πηνελόπη δεν πιστεύει στην τύχη, όπως αποκάλυψε. Για εκείνη πρωτεύουν το πλάνο και οι υψηλοί στόχοι. "∆εν πιστεύω τόσο πολύ στην τύχη. Αυτό που µετράει είναι να υπάρχει ένα πλάνο στο µυαλό σου, αλλά σε γενικές γραµµές καλό είναι να βάζεις υψηλούς στόχους και να κάνεις µικρά βήµατα για να καταφέρεις τελικά να τους πετύχεις, δες το κι έτσι. Από την άλλη, λέµε ότι όταν εµείς κάνουµε σχέδια, ο Θεός γελάει, οπότε δεν ξέρεις τι µπορεί να σου ξηµερώσει, τίποτα δεν είναι σίγουρο".




Ροκ τύπος, η Πηνελόπη ακούει αυτό το διάστημα Led Zeppelin και Aerosmith δίχως να σημαίνει πως δε θα ακούσει και ελληνική λαϊκή μουσική. "Αυτή την περίοδο ακούω Led Zeppelin, Aerosmith, αλλά είµαι ανοιχτή σε οτιδήποτε. Αν µου αρέσει το καινούριο τραγούδι του Μαζωνάκη θα δυναµώσω την ένταση στο αυτοκίνητο, τόσο απλά. Για µένα µουσική είναι να µπορώ να βάζω soundtrack στις στιγµές µου".

Η φωτογράφηση της προκάλεσε ποικίλα σχόλια στην ομάδα του Πρωινό Mou εστιάζοντας κυρίως στο τατουάζ που έχει χαμηλά στην κοιλιά της.




olathessaloniki.com απο το cosmo.gr

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου