Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Το κούρεμα του πρωθυπουργού και της οικογένειάς του

Αίσθηση προκαλεί η αποκάλυψη του politicsnews.gr ότι o κ.Παπανδρέου με την σύζυγό του και την κόρη του πήγαν για κούρεμα στον “Χατζή” και πλήρωσαν 700 ευρώ.



”Καλά δεν συμπάσχετε με τον ελληνικό λαό που πεινάει;” ρώτησε γυναίκα εφοπλιστή τον Έλληνα πρωθυπουργό για να λάβει την ειρωνική του απάντηση: “Γιατί, εσείς που κουρεύεστε;”.


Η γυναίκα του εφοπλιστή -δεν είναι γνωστός- απάντησε πως “όσα λεφτά έχω βγάλει εγώ με τον άντρα μου είναι δουλεμένα και βάση επιχειρηματικών σχεδίων. Και εγώ δεν είμαι πολιτικός, ούτε τα έχω κάνει θάλασσα…”.

Ο κ.Παπανδρέου χαμογέλασε και έφυγε από το ακριβό κουρείο του Νέου Ψυχικού αφήνοντας πίσω του 700 ευρώ. Λίγο παραπάνω από τον βασικό πρώτο μισθό που επιβάλλει η Τρόικα με την συγκατάθεση της κυβέρνησης του κ. Παπανδρέου.



Πηγή: http://taxalia.blogspot.com/2010/11/700.html

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου