Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΥ : Παραμένει η ποινή

 Απορρίφθηκε η αίτηση του μέλους της οργάνωσης "Χρυσή Αυγή", Αντώνη Ανδριτσόπουλου, πιο γνωστού ως Περίανδρου. Ο καταδικασμένος ζητούσε να αναιρεθεί η απόφαση για κάθειρξη 12 ετών, για απόπειρα ανθρωποκτονίας.

Το Ποινικό Τμήμα του Αρείου Πάγου με την υπ' αριθμ. 1167/2010 απόφασή του, απέρριψε την αίτηση του Αντ. Ανδριτσόπουλου ή Περίανδρου, που ζητούσε να αναιρεθεί η απόφαση του Μεικτού Ορκωτού Εφετείου Αθηνών, απόφαση με την οποία ο Περίανδρος καταδικάστηκε σε κάθειρξη 12 για απόπειρα ανθρωποκτονίας. ..



Για την ιστορία αναφέρουμε πως ο καταδικασμένος Ανδριτσόπουλος μαζί με άλλα εννέα μέλη της Χρυσής Αυγής, είχαν ξυλοκοπήσει άγρια το φοιτητή της Φιλοσοφικής, Δημήτρη Κουσουρή.

Η απόπειρα κατά του φοιτητή έγινε με ξύλινα ρόπαλα και οι μάρτυρες υποστήριξαν τότε, τον Ιούνιο του 1998, πως ο Περίανδρος είχε δώσει ο ίδιος τη διαταγή και προϊστατο της επίθεσης.

Η δολοφονική επίθεση είχε πραγματοποιηθεί απέναντι από την πρώην Σχολή Ευελπίδων, από τα δικαστήρια, όπου σε ένα καφενείο ο Κουσουρής και άλλοι δύο φίλοι του έπιναν καφέ.

Ο ίδιος είχε αρνηθεί τις κατηγορίες και υποστήριξε μέσω συνέντευξής του σε περιοδικό πως δεν βρισκόταν καθόλου στο σημείο τη δεδομένη στιγμή.

Κατά την απολογία του υποστήριξε μεταξύ άλλων:

"Δεν επικροτώ αυτές τις ενέργειες. Υπεράσπισα τον εαυτό μου κάποτε στο πεζοδρόμιο, σε βάρος τέτοιων ενεργειών. Βεβαίως και δεν ήμουν ένας ειρηνόφιλος Γιαχωβάς. Είμαι ένας άνθρωπος ζωντανός και σοβαρός στο βαθμό που να μην εμφιλοχωρήσω στις λεπτομέρειες της παραφιλολογίας που ανέπτυξαν οι άλλοι. Δεν θα πω ότι είμαι χαρακτηριστική περίπτωση Ντρέιφους".

Και επίσης υποστήριξε πως ήταν σε οικογενειακό τραπέζι την ημέρα εκείνη:

"Πήρα ταξί και πήγα στο σπίτι μου. Εκεί ήσαν οι γονείς μου και η αδελφή μου, επίσης εκπαιδευτικός. Φάγαμε, όπως κάνει μια κανονική οικογένεια, και συνέχισε η ζωή μας κανονικά".

Ο Άρειος Πάγος όμως έκρινε ότι η απόφαση του Εφετείου Αθηνών είχε ειδική, πλήρη και εμπεριστατωμένη αιτιολογία.

 
 
news247

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου