Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

TA KAΛΑΝΤΑ ΣTOYΣ ΦΙΛΟΥΣ BLOGERS ΑΠΟ BLACK BEDLAM

 

Καλη μέρα να τα πούμε;

Τα κάλαντα 
της μπλοκογειτονιάς μας.

. Κακήν σας μέραν άρχοντες και είναι ορισμός σας,
να πάρετε δρόμο από δω,είναι το ριζικό σας.
Με την δική μας δύναμη και την απόφασή μας,
χρονιάρες μέρες δεν θα δει πλέον το "μαγαζί"σας

Τα σχέδιά σας δεν περνούν και μη μου ξεγελιέστε,
τα δύσκολα είναι για σας ,σε λίγο θα χτυπιέστε .
 Σιγά σιγά φροντίστε το, μαζέψτε τα μπαγκάζια,
γιατί με τους αγώνες μας,
θα βγούμε απ΄τα γρανάζια.

Για να την κοπανίσετε, ψάξτε να βρείτε δρόμο,
φτιάχτε ελικοδρόμια να κρύψετε τον τρόμο.
Ρωτήστε αν δεν ξέρετε, Ριζάι και Παλαιοκώστα
τον δρόμο θα σας δείξουνε, γνωρίζουνε τα πόστα.

Χριστούγεννα Πρωτοχρονιά, δύσκολα θα΄ναι φέτος.
Όλοι μας θα περάσουμε δύσκολες καταστάσεις,
αλλά με τους αγώνες μας,(Απρίλης είναι και έρχεται)
θα΄χουμε κ΄ΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ!

Άντε συντρόφια μου
ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ
ΚΑΙ ΚΑΛΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣ

1 comments:

  1. Λοιπόν δεν ξέρω τι θα κάνετε, άλλα εγώ θα διεκδικήσω τα πνευματικά μου δικαιώματα.
    Υπάρχει διέξοδος,όχι σαν την κρίση που είναι αδιέξοδη,υπάρχει λοιπόν διέξοδος για έναν συμβιβασμό.
    Σαν ροκάδες που είσαστε, να το μελοποιήσετε και να το κυκλοφορήσετε.
    Διαφορετικά λυπάμαι, αλλά θα αναγκαστώ να καταφύγω στην δικαιοσύνη.
    Τι νομίζεται ότι εγώ είμαι μεγαλόψυχη σαν τον Χη Δάκη;
    Χρόνια πολλά λοιπόν μακάρι και να μπορεί το χαμόγελό μας να συναντιέται στα δύσκολα που έρχονται
    Καλά να περάσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή